Grillning idag :)

2010-06-04
10:47:15
Hej! :) Snart ska jag dra på Simons student. :) Fast är ganska mörkt klädd. :s Haha, men jag har fan inga ljusa kläder rena(!?) -.- Så idag är jag mörk. Anyways, sitter & lyssnar på musik just nu & ska snart börja platta håret för just nu är dte a disaster. & inte städet rummet har jag heller.. Usch! Jag orkar verkligen inte! Men ju längre jag väntar ju mer katastrof blir det. Idag ska jag iaf grilla med några så det ska blir riktigt mysigt! :) Tar med mig kameran så några bilder blire iaf. Tror faktist det kommer bli kul med grillningen idag. Hihi, det blir ju typ som ett hej då för Emma(?) Som åker te Spanien inatt. Inte avundsjuk alls här faktist!!! -.- :O Haha, nu ska jag iaf platta håret så vi får höras senare. :) Puss

Skrivet av: ELIN T ♥
2010-06-04
14:23:49

hahaha!! jag trodde de stod jag är kanska mörkrädd:P !!


Blogg-adress: http://ekt.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0