I ♥ Hammarby sjöstad.

2010-06-30
00:25:35

Hejhej :).
Kom hem halv tolv.
Fatima och jag stannade kvar på skolgården och
snackade om allt :), riktigt mys så där :D.
Idag på badet blev det tyvär inga bilder :(.

Ska typ snart sova :/..
Jag är jätte trött :( *snorkel*.
Jag måste bli piggare. För det är sommarlov & det är snart slut och
jag måste ta vara på den tid jag har :)..

Oshit, jag & Beccie åker till gotland om mindre än två veckor helt sick !!!!
Det ska bli super duper exciting. Kommer bara sakna min lilla papie :').
Han kommer ha det bra, en vecka klarar han :*.
Min lilla bebis (a).

Fan vad jag ä trött :o.
Ska nog kolla på en film och sen sova :).
Jag lovar er darlings att jag bloggar mer imorgon.
Godnatt, många kyssar från moi!

Dit ska jag för fan flytta en vacker dag !
Jag svär :').



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0