in i mickron =]

2010-06-29
16:20:47

Hej bloggen =]..
Det var riktigt skönt att bada bortsett från att jag hadde mens -.- =[.
Anyway, nu är jag hemma sitter och väntar på att Beccie ska komma =].
Vi ska väll bara ta det lungt tror jag eller så blir det fart och fläng som det då oftast blir
eftersom att våran humor knäcker er alla, moahah  (a).
När jag kom hem så fick jag vänta på min bror eftersom att ingen var hemma *snyft*.
Sen så gick jag in gjorde i ordning saker & la in pakpotatis i mickron som nu är klar och jag ska äta den nu :D.
Bara så att ni vet lixom. Fick ett sms nu tror att det är från Beccie som typ säger att hon går nu :).

Jag måste bara fråga en sak !

Några av er har sagt att ni inte kan se den nya designen!?
snälla kan ni lägga en kommentar och säga om du ser den eller inte.
Det ska vara jag och beccie med hammarby sjöstad i bakgrunden, asså vatten daah x'D.
Snälla kommentera :*, annars är ni dumma (a). Nej men jag förstår om inte alla kommenterar men någon liten stackare där ute (a).

Ska gå nu ses !



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0