Look at my horse

2010-06-02
20:32:45
Hej :), asså jag bloggar inte alls like ofta längre, men jag har inte alls lika stor blogglust längre, men ska försöka fortsätta så gott det går iaf med att uppdatera. idag har jag iaf varit med Fatima, Cassie & Aida. Runt 6 drog dom för jag & Cassie skulle på kurs, så nu har jag precis kommit hem från kursen. Har faktist inte kunnat hålla mig till mina 30-60 min/dag & gå. Men asså jag har ingen. Hmm, vad heter det? Elr inget intresse elr jo det har jag. Men jag kommer bara inte på ordet. ;p Haha, imorrn ska jag typ & bada med Jennie(?) :o Kanske ngn/några mer. :), Om det blir fint väder dvs! Iadg har det ju iaf varit sjuuuukt bra väder! Svettatack here i Cccooommee! :o :O :o :O Anyways, nu ska jag kolla på tv, sitta vid datorn, chilla. Ni vet! ;) Pöss♥
(nämen ser man på, jag fick ändå ganska mkt skrivet ändå :') Hihi, tyckte det var kul att blogga ändå(a)

An, OooOOOoOold picture(!) :'O


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0