Mat

2010-06-30
19:00:24
Har precis kommit hem. Ingen kamera hade jag med mig denhär gången heller. Men nästa gång då lovar jag att jag ska ta med mig min kamera så ni får lite bilder att kika på. :) Ska ut ikv också. Blir nog med dom vanliga & göra det vanliga. Kanske ni får en video? ;) Let's see! Ikv när jag kommer hem ska jag se på Satc & en film. :) det står mellan två. men mer om det ikväll! Sitter just nu & väntar på att maten ska bli klar så att jag kan äta. Kanske ska berätta vad jag & Cassie gjorde? :) Vi möttes & köpte lite glass som vi smaskade på påväg hem te mamma. När vi var där så gick vi runt lite & jag gjorde en packlista te henne för Gotland. Sen kom mamma hem & då var jag tvungen att börja städa på mitt rum för det såg ut som ett pundarhak som min syrra så fint kallade det igår. -.- haha. Fick lite hjälp av Cassie också med det. Sen när det var klart åt vi lite bullar som Cassie hade köpt samtidigt som vi köpte glassen. Dom åt vi iaf på studsmattan. Efter det chillade vi bara runt lite hemma hos mig te typ halv då jag skulle hem (te pappa) & äta. :) Men nu är maten klar så vi får höras! KYSS


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0