Min beccie har photoshop :)

2010-06-12
23:10:09

Heej bloggen.
Sitter och försöker att ladda ner photoshop men det går inte :(.
Beccie kunde det med min hjälp (a). Nej men seriöst det är orättvist :P.
Jag vill oxå ha! fast vi sa om jag inte kan fixa det idag så fixar vi det imorgon :).
I alla fall försöka :), lippie.
Beccie gick hem för ca tio minuter sen :).
Vi har gjort massor idag. Btw, så åt jag hos henne :D. Vi åt grillat (a).
Sketa gott mummsie :D.
Ha koll på våran blogga idag och imorgon för vi har kommit överäns om att
vi ska blogga 5 gr var idag & 8 gr var imorgon. Just for you ♥.
Nej men jag tror att vi ska göra en ny design snart eftersom att Beccie har fått photoshop,
men inte jag observera det !!!! :'(.
Haha, inga sura miner här nejnej. Jag är glad för min boo's skull i alla fall :*.
Aja, jag bloggar snart igen pöss !



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0