Mobilblogg i bilen:)

2010-06-17
12:00:20
Hej!, nu är jag påväg till skara:), sitter i Min fasters bil för jag byttes ut mot min kusin som är ett år äldre än Min lillesyrra , men its ok! För nu åker jag med min faster och mina småkusiner ist.:) har inte så mkt att skriva om förutom att jag gick upp halv 11 och tänkte att jag har ju ganska mkt tid på mig för mamma sa att vi skulle åka kl 1 men då ringer mig faster mig runt kvart över 11 och ba jag står utanför kerstin kommer du? Jag ba eeh, ska vi åka nu?:O hon ba aa, jag ba eeh, Okeej, jag kommer, och jag hade bara hunnit sminka mig lite och platta håret. :s och jag skulle ut med bettan också men simon ska typ ut med henne, men aja, allt fixar sig!;), Bloggar nog imorrn, på kvällen elr ngt sånt, vi hörs:), puss!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0