*rubrik*

2010-06-22
00:34:35

Heej bloggen :).
Sitter här i vardagsrummet & kollar runt på datan :).

Idag var ju vi och shoppade :D.
Jag kom hem med tre saker :) för 250 :-
sparade penagar eftersom att vi ska åka igen sen när stackaren Beccie
får sin nya kod :*.
Jag köpte en as söt bh för bara 50 kroner! från H&m.
asså fatta den var i lila, hade köpt en till om det fanns i en annan färg :).
Skit söt, bild kommer imorgon, eller aa , alla bilder kommer imorgon.
Sen en en tröja jättefin :). Sen en kofta :D, från JC en vanlig rosa tröja, inget speciellt :).
Det var det, jättnöjd :D.
Juste jag hittade inga klackskor :'(. Det fanns bara med öppen tå, euw..
Det är verkligen inte min stil -.-.
Sen dom som var jättefin kostade 300 och uppåt -.-.
Aja, men jag ska inte köpa några skor :p.
Jag ska nog köpa tröja/tröjor eftersom att det är rea och varenda tröja kostar typ 50 :o.
Jag ska nog köpa ett skärp kanske också hm.. eller ett par jeansleggings? eller vad fan det är sommar xD.
Leggings om jag hittar fina & inte allt för dyra ;).

Riktigt rolig dag :*
Godnatt hörs imorgon !



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0