*sadface*

2010-06-17
12:09:18

Hej bloggen nu har min älskade Beccie la boo lämnat mig, bloggen & er *snyft*.
Haha, fyfan vilken dramaqueen man får vara då x'D. Hon kommer ju tillbaka på söndag så det är ju inte så lång tid kvar :). Idag har jag ingen aning om vad jag ska hitta på. Blir väll en hemmadag =]. Fast det är väll lika bra det, kan knappt hålla mina ögon öppna, är jättetrött.
På söndag kommer Emma, darling hem !!! =D *happyface*.
Nu har jag skaffat mig photoshop cs5 ! yey, I am more than good ! lalalalalalalal =].
Idag ska jag försöka blogga så mycket jag kan, om jag blir hemma idag (som jag tror att jag blir) så
kommer jag blogga extra mycket ! =D.
Btw, godmorgon :).

GLÖM INTE SKORNA LÄNGRE NER SOM SÄLJS!

Anyway, vi hörs om ett tag ska piggna till lite ;).
chao !

*bildbrist* så jag slänger in en bild på min älskling :*



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0