Saknar dig mest i hela världen.

2010-06-10
23:43:34

Här är texten. Texten som fick mina tårar att rinna. Texten som fick mina tankar att tänka tillbaka. Texten som väckte så mycket minnen. Texten som fick mig att känna lycka och sorg på samma gång. Ibland undrar jag om jag har gått vidare sen du dog. Fast när jag läser sånt här så får det mig att gå tillbaka till ruta ett. När jag fick beskedet *stav* att du var borta.
Jag saknar dig enormt pappa. Fan oxå.. mina tårar slutar ju aldrig att rinna för dig.
Gosh, pappa. Fan att det skulle hända dig & våran familj.
Jag känner exakt som Elin men hon kan utrycka sig själv så fint. Det kan inte jag. Det skulle bli jag älskar dig, varför lämnade du mig, fattar du att jag gråter så fort jag tänker på dig.
Det är inget fint liksom. Det låter som att det var hans fel & hans val..
Jag vet att han älskade mig. Han sa det till mig hela tiden.
Jag har hans röst i huvudet när han kallade mig älskling på grekiska.
Vet inte hur det stavas men det lät så här agapimo.
Jag ska leva för dig pappa.
Jag älskar dig, pappa ♥.

You never said "I'm leavnig".
You never said goodbye.
You were gone before I knew it.
And only God knew why.

A million times I needed you.
A million times I cried.
If love alone could have saved you.
You never would have died.

In life I loved you dearly.
In death I love you still.
In my heart you hold a place.
That no one could ever fill.

It broke my heart to lose you.
But you didn't go alone.
For a part of me went with you.
The day God took you home.


mamma, jag älskar dej



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0