shoppinglist

2010-06-14
13:01:45
Godmorgon! :) vaknade idag utav att mamma kom ner i rummet & gav mig bellerina strumpor. :) Yey, då slipper jag köpa själv. tack mamma. :* Om dom inte är på halva priset fortfarande när vi ska åka & shoppa då är det solklart att jag köper två par till. :) Dom kostade bara 25 kr på rea. Gjorde en shopping-lista när jag vaknade också så jag vet precis vad jag ska köpa nu. & det blir mkt behövliga saker denhär månaden. Öhm, nu ska jag äta lite frulle & sedan duscha. Sen får vi la se vad som händer idag. :) Puss

Målade naglarna igår hos Elin. På mig, Cassie & Elin. :')

Sjåpinglistan

Skrivet av: simone
2010-06-14
15:49:19

ursnyggt! :D


Blogg-adress: http://fattybom.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0