Söndag §

2010-06-06
21:36:14

Hejhej :).
Sorry för att jag och Beccie har bloggat dåligt.
Det är för att när vi är med varandra så vill vi inte sitta vid datan och
vara osociala :P.
Jag sov hos Beccie i fredags till söndag :). Kulkul :D.
Vi var med Päälii :). Skit kul, yey.
Jag älskar er ! :).
Jag säger bara att det mesta vi har gjort är att jobbat på brännan :).
Beccie blev nog brunast :P.
Hon fick en rand :P.
Höhö..
Orkar inte berätta om allt mer än att det har varit jättekul :).
Jag har blivit brun på ansiktet och armarna yey :).

Vet ni !? imorgon så har jag haft Milton i ett år yey !
Tiden går så snabbt :'). Min lilla Miltuu bara växer :*.

Bloggar mer sen pöss !


Skrivet av: världens bästa elin
2010-06-06
22:14:14

älskar dej oxå :D <3


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0