tidsfördriv & lite mer om mig, för dom som vill veta..

2010-06-11
01:05:53

Namn: Cassandra

Kallas för: oftast Cassie, annars är det mupp eller ngt liknande.

Stjärntecken: Lejon

Höger eller vänsterhänt: höger :D

Hårfärg: Typ mörkbrunt

Fräknar: ja. Småååååååå små jävlar

Önskar du att du bodde någon annanstans? njae..

Tycker du att du är attraktiv? Don't ask me ;)

Vilket schampo använder du? olika

Vilken parfym använder du? olika

Vad är du rädd för? döden

Gillar du att tvätta? nej, vem gör ?

Senaste personen du ringde? Aida

Personen som ringde dig? Mamma

TV-program du såg? Mtv

Favorit…

Låt: Möööönga

Sak att göra: venne eller typ vänner :)

Dryck: Röd fanta & lime läsk :D

Kläder: Linne, shorts, munktröja, leggings & jeans. Okej , jag sa typ allt som finns xD

Film: 13 all most 30

Har du någonsin…

Blivit arresterad? - Om jag har. Jag blir det så gott som varje dag.. Ni vet.. HORMONER (a)

Antal…

Gånger ditt hjärta brustit? En gång.. -.-' hatar att prata om det.

Gånger ditt namn varit med i tidningen? Ingen va jag har sett

Senaste…

Boken du läste? typ dogboy

Personen du fick e-mail av? blogg.se.. lippie

Personen du fick brev av? typ kyrkan? hahahahahhaha.

Personen du fick sms av? Aida

Saken du köpte? Brejk & hallonremm

Övrigt

Vad har du gjort idag? iVarit med bästavän

Brukar du svära mycket? aa, det händer väll (a)

När stiger du upp på morgonen? vardagar 6-7 annars olika

Vad har du på dig? shorts & linne

Vad dansar du till? musssik.. dah!

Land/länder du vill besöka? Grekland. Hemmaland I ♥ Grekland



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0