Tröööööttare ään tröööttast !

2010-06-01
22:12:10

Hej bloggen.
Sorry för dålig uppdaterining.
Har inte haft ork. Jag har iallafall badat. Eller badat hahah !
eller inte (a). Dom doppa sig men inte jag (a). Sen var vi ute med dogsen.
För Elin har fått en hund !!!!!!! welcome to the crew ;).
Skit söt den är skit söt. Jag tror inte att jag har träffat en sån underbaring :o.
Hon är den näst bästa hunden.. efter Milton ofc (a). Nej men det är ju klart att man tycker sin hund är bäst :).
Leia tyckte att Milton var en rolig leksak xD. Jag var typ skit nervös så stackars Leia fick inte sätta tassen på honom ;p. I love her, I need her, blablabla.. mamma brukar typ sjunga så?.. undrar om det är en låt. Ska fråga mamma xD.
Sen ville dom att jag skulle följa med på en till promenad till farsta? fast där fick det räcka för min del ;).
Man får ju inte gå och bli för smal right? xD.
Nej men dom skulle gå till en tråkig plats som låg långt bort så varför gå till ett ställe man inte gillar.
Det kallar jag onödigt, höhö..  nejmen dom visste inte jag sa ju inget :P.
Ska sova nu. Skit trött -.-. Kort dag imorgon :D.
Bye.

En header jag gjorde till Jennie men jag vet inte om den är bra :/.


Skrivet av: jennie
2010-06-01
23:25:05

jo den var jätte fin cassie den vill jag ha<33:D


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0