Tyvär inga bilder idag :)

2010-06-21
01:00:21

Är hemma nu :).
Eller jag kom hem för typ en två timmar sen :).
Idag har jag varit med Emma, Beccie & Päälii helt wonderbart, var det.
Det gick inte en sekund utan att jag hade ett smil på läpparna.
Omg, jag läste en blogg, jag skulle verkligen vilja byta liv med henne.
Hon ser bra ut & hennes kille ser bra ut, det såg ut att vara riktig kärlek mellan dom..

Haha, men nu ska jag inte sitta och drömma mig bort:).

Idag som ni vet skulle jag ha varit med Sofie men allt blev knas så det blev inget :/.
Jag ska sova hos henne någon annan gång :).

Jag hade en sjukt rolig dag idag :D:D:D.
Haha, fyfan va vi garvade xD.

aja, jag är trött nu så det här är mitt sista inlägg för idag.
Om ni vill veta vart Beccie har tagit vägen så sover hon hos Päälii :).
Imorgon ska vi åka och shoppa :D.

Sen på torsdag-lördag eller fredag-söndag ska jag KANSKE följa med Elin & kanske Beccie till Elins pappas kompis och fira midsommar, eller vad det nu heter.
Ska bli skoj :D:D.
Ska ta med min lilla älskling Milton då om jag får följa med :).

Aja, godnatt sweeties !



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0