utekväll

2010-06-30
23:10:11
hej! :) Hemma nu, jag höll mitt löfte. Men.. Jag tog upp kameran en gång. (a) Så en bild får ni iaf. Haha, jag kom te skolg & då var cassie där. Vi väntade på fatima & Aida. Felix, Rasmus & Abbe + Hampus kom. Hampus skulle typ precis hem (han är 4)han hade varit med Felix och dom. Så jag fick 15 kr av Felix för att gå & lämna honom så då gjorde jag det. När jag kom dit så frågade Isabella hans syrra(5 år) var inte du med pappa? Han ba nej. & då sa hon men då är ju pappa ensam & blev tårögd & typ började gråta. & jag kände igen mig så mkt i henne då. Sådär kunde jag också bli när jag var liten. Att när jag tänkte på att pappa var ensam så började jag gråta. Nåja, (HA-HA) nog om det, efter det gick jag te skolg igen & då körde vi (tjejer) kategori med Abbe, rasmus & Felix. Sen var jag tvungen att gå runt 10 i. Så det var min kväll. Nu ska jag ta ett glas läsk & sen sätta på en film. :) Puss
Höhö, den enda bilden jag tog. (stolt fotograf)
Hittade en bild tagen för ca en vecka sen, ÄLSKAR er :**


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0