Beccie is in da hause! :D

2010-03-25
21:32:44

Hejsan! :) Sitter hos pappa just nu. :cool: Har inte varit här på ett tag nu. ;) Så det var ju kul, haha badrummet är iaf fint. :D Haha, jag & Irre drog ner te vivo & köpte jordgbbar & glass. MUMMAmaräng. :D :) :cool: Har inte så mkt att skriva om så det är väl därför jag inte har bloggat. Men idag har jag iaf varit med Cassie. :) Vi har ätit choklad & nudlar, kollat på Linas kvällsbok & åkt pulka. :) Sen runt halv 8 elr ngt så hängde jag m henne hem en bit & efter det drog jag vidare te pappa. ;) I skolan var det helt. OK. :D Btw!!! Pinini/panini/Pennie/Flennie/Jennie fyllde fjortis idag!!! :D :D :D GRAAAATTTTIIIIISSSS GGUUUUMMMAAANNNN!!!!!! :love: :thumbup: :love: :thumbup: :love: :thumbup: YEYmcBey. ;) Hihi, iaf vi får helt enket höras senare elr imorrn. & sry för att både jag & Cassi har bloggat dåligt denna vecka, vi lovar att det blir bättre men det har bara varit så mkt med skolan denna vecka så då har bloggen kommit i kläm. & om det är en massa stavfel här i texten så äre inte mitt fel för tangenterna på denna dator är heeelt fucked up! :o :O Puss :*



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0