C' hemma igen :D

2010-03-29
22:58:06

Heej bloggen!.
Har precis kommit hem ska berätta om i lördags för beccie ska berätta om idag xP.
Okej..

Lördag: Först drog jag, Aida, Emma & Fatima till farsta.
Fatima skulle köpa fotbollsskor :).
Sen så köpte vi glass lr jaa.. emma bjöd mig (a) jag har ju fan aldrig pengar -.-'.
Sen drog vi till farstahallen :), kollade runt lite sen åkte vi hem :).
Hemma mötte vi upp Beccie efter ett tag mötte vi upp joar & robin oxå ;).
Sen skulle jag hem och äta. Beccie följde med :D. Sen så skulle hon oxå äta :), efter att jag hade ätit bad jag Joar & Fatima komma och hämta upp mig för att dom hade varit och handlat burns igen :P.
Så kom dom :), sen gick vi till Fatima, där var Emma, Aida, Robin & martin senare kom typ beccie :S. Jag kommer inte ihåg :S.
Sen så Kollade vi på en film, jag kollade inte så mycket, den var inte så bra :/.
I slutet av filmen kom Saga & Matilili :), då drog vi ut.
Först drog vi till vivo och handlade & senare till hemmakväll & köpte godis.
På väg till hemmakväll kom typ en kille fram till oss & bah:
- blöder jag mycket ?
Vi:
- aa !:O, vad har hänt !?
han:
- ( någonting man hörde inte) .. jävla ******!.
Sen kom massa poliser & skit :P.
Hahah, jag & någon jag tror att det var Beccie vi gick runt och garvade över att vi var ett vittne (?), höhö.
Sen gick vi runt & så sen vid elva drog beccie & Aida hem :(.
Vi drog vidare till Fatima :).
Där körde vi det hära med drickan men sen så skulle typ saga, Matilda hem..
okej , jag kommer inte ihåg vilka som gick hem & så vi skiter i det :p.
Senare på kvällen sov jag hos Fatima vi somnade vid elva, haha, vi var helt slut xD.
Söndag orkar jag inte berätta den var inte så speciell den var mest seg.
Vi var med Aida, Beccie, Joar & Robin.
Fast vid typ tre tiden var det bara jag , Beccie & aida :).
Det var allt vi hörs senare.
Beccie berätta om våran underbara dag sen :).

Clemmentina :D, hhahah = Flennie, Pennie, Jennie, Bennie.. osv..

Vi körde lite hängagubbe på so:n :). Där är Clemmentina med det långa håret :D.

Från förra veckan :)

Vad tycks ?, billigt & änkelt ;) :thumbup:

Där här åt vi när jennie kom hem. Godiset ät från jennie. btw, vi åt inte Milton ;).


Från idag :).
Good night :D.




Det här är min & Beccies låt den äger !!! :D.



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0