C ' T A R D E T S O M D E T K O M M E R ; )

2010-03-31
21:53:15

Tjatja !.
Har nästan precis ätit pannkakor by me :D.
Jätte goda :).. asså jag börjar bara äta senare & senare ..
Det är knaas :/.. Haha, jag måste börja äta tidigare :).
Vad ska jag säga till er :P ?..
Hm.. på mötet med rektorn vill hon att jag skulle berätta varför jag vill byta klass och hur jag mår & så.
Mer än det får ni tyvär inte veta :/.. hihi (a).
Vad ska jag göra imorgon hm.. jag venne :P.
På fredag är det ju lov och då åker jag till Mormor & Morfar så Beccie får blogga ensam då.
Min mormor & morfar har inte internet :'/ =x.
Vad fan ska jag säga mer ??.. det går ju inte bara lägga ut ett sånt här kort inlägg :S.
Kanske redigerar ngn bild så att jag har ngt att underhålla mig med.
Ska väll lägga mig & kolla på tv lr ligga vid datan sen.
Jaja, vi hörs imorgon godnatt ;).



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0