Cassie här :)

2010-03-22
08:37:12

Heej bloggen !.
Jag tänkte lägga upp outfit & allt men nejnej det hinner jag inte -.-'
Jaja, men jag såg att Beccie hadde gjort det så ni får kolla & läsa igenom två gånger och låtsas som att det är jag som oxå har skrivit *snyft* men ni klarar er nog :D.
Jennie kom hiy lite före skolan hon hadde med sig godis från båten :o TACK PENNINIE !.
Vi har redan smakat lite (a) dom var jätte goda :D.
Efter att jag slutar spanskan så ska Beccie & Jennie komma hem te mig :D.
Anyway, det var allt jag hadde att säga just nu:).
Gott humör har jag oxå :D så + poäng blir det oxå :thumbup:.
Skriver efter skolan jag måste ut med Milton.
Jag börjar 08:50 :D.
C'yaah !.


Det var ju ett tag sen man hörde den ;).



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0