dagens låt :D

2010-03-22
20:14:30


Suuper! :D

Lördag: Runt halv 7-7 drog vi ut asså, Aida, Fatima & Cassie. :) Efter det drog vi hem te Fatima & lämnade grejer, te vivo & handlade & medans Fatima & Aida drog te fatima & lämnade grejer så drog jag & Cassie te hemmakväll & köpte godis. :) Dom har mest sorter där så. ;) Iaf, sen mötte vi upp dom igen vid brandstationen & drog te martin. :) När vi kom dit så var vi först i hans rum & sen drog vi ner. :) Där nere kollade vi på I'm a ledgend. :D Haha, klagade en massa men den var faktist bra men ändå den var bara låååång. :o Haha, :p iaf, När vi hade kollat på den så satte dom på ngn konstig film som typ bara Aida kollade på :p, haha, :D & sen ba boom boom boom! :o så åkte tv:n i golvet & gick sönder!? :O :o Den funkade inte längre. :o Aja, senare på kvällen drog vi hem te Fatima & åt godis & haha en massa hände!! :D :D :D :D :D Jag gade SKIT KUL ! :o verkligen ngt som MÅSTE göras om! ;DD ;) Iaf, vi däckade runt 3 halv 4 & sen vaknade alla förutom Fatima :P, runt halv 6 & fixade oss för sängen.

Fredag: .& så & sen så vaknade alla runt 11 pigga & glada. :D Haha, sen så åt vi en massa glass! :o Haha, mums. :D Aja, sen dorg jag hem 6 sen kom jag igen & då var det bara cassie & Aida så vi drog & köpte godis & senare så kom fatima men drog direkt igen & sen drgo Aida & så var det bara jag & cassie & vi gick te Cassie. Fick äta deras soppa som smakar mums & det var ju as gott med soppa när man var så kall i kroppen. :) Anyway, runt 8- halv 9 drog jag hem. Då satt jag lite vid datorn & städade rummet (behövdes!:O) & jag tänkte komma i söng ganska tidigt. Men nej det gjorde jag inte. ;) -.- :o

Idag: Aja, sen idag så har jag varit med Cassie & jennie en massa. :D Vi elr jag hade AS KUUUUUUL!!!! :D :D Åkte pulka, gungade & hade dte super med x-ray, bullar & godis som snälla Pennie hade med sig te oss från sin kryssning! :D Tack Pinini! :D Aja, nu ska jag snart duscha. See'ya :) Kisses :cool:
'


Puhh,,,,, Alla bilder vi tog idag :D :D



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0