förlåt bloggen :/..

2010-03-25
22:22:15

Beccie har förklarat hur det ligger till och jag är ledsen för det :/, hehe,
men skolan gå före ..
Ska snart sova.
Ska upp klocka sex ska duscha :D.
Hihi, jag venne vad som händer imorgon.
Jennie snackade om att jag skulle åka till henne men jag vet inte.
Vill inte lämna Milton, får alltid så dåligt samvete *suck*.
Mamma ringde till rektorn idag :), hon skulle ringa mamma imorgon för att boka möte.
Att det ska vara så stor grej att byta klass (?) knas..
Anyway, det spelar ingen roll för mig, om jag vill ngt kan jag göra NÄSTAN vad som hälst :).
Idag skrev ju Beccie vad vi gjorde, det var iallafall kuligt :D.
Hahha, Jag älskar att åka pulka hahah :D.
knasknas :), ska ju passa på nu snön i snart borta :D:D:D:D:D:D !.
Jag måste bara säga en sak kanske har sagt det till bloggen förut men kolla jag vill inte ha snö lr ngt sånt.
Om det skulle vara snö skulle det isåfall vara på julen men vad gör snön kvar nu :O ! & vem var det som gick & bröt benet jo moi !. Haha, men varför klaga ;) ?, det är ju old times now ;).
Jag tror att jag kommer få byta klass :D, tycker iallfall att jag borde få (a).
Grattis JEEEEEEEEEEEEEEENNIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIE DIN LILLA ORRE :D!.
Har inte så mkt mer att säga ska kolla lite blogger sen är det sleep time ;).
Good night lovers ;).



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0