I thought you were better than that.. but I was wrong

2010-03-18
20:23:33

Hello bloggen :D.
Har haft en asskön dag idag :).
Typ inga lektioner haha, asnice juh ;).
Nu ska jag berätta lite om min dag ;).
Engelska, sen no i tio min, sen håltimme det blev ju ingen matte sen så var det musik.
Den var inte lång alls :), efter det så var det lunch :P efter det så var det bild.
Efter bilden var det so :), jag amanda & Beccie hadde lite "massarshörna" xD, nej me det var jätte skönt ;).
Sen var det elevensval vid slutet ringer Aida & säger att hon vill göra något så hon kom med Emma till
oss. Efter en stund slutade vi & gick och träffade Fatima , asså det var meningen hon skulle vara med oss :).
Ni vet bestämt :D, jaja, men vi gick till mig sen så gick vi till skola men då var Emma tvungen att gå :@ hhihi.
Sen körde vi någon sms sak , haha, svårt att förklara :P.
Imorgon då ska jag vara med Beccie & Aida, hahhaha, ska bli så kuligt :D !.
Jag har ingen anong om vad vi ska göra men vi får se :D.
Det var nästan allt..
Sen var det att jag snackade med en tjej efter att vi slutade.
Vi bestämde att vi skulle avsluta våran vänskap.
Fast nu smsar hon och säger att hon vill vara vän med mig & att hon inte har sagt det:/.
Fast jag venne om jag liksom ska förlåta det så lätt ?.
Hon DISSADE/GICK IFRÅN/IGNORERADE/SKET I OSS/MIG
och nu vill hon att jag liksom bara ska ta tillbaka henne men så lätt är jag inte hihi (a):o.
Juste !, jag & Beccie ska söka till 7c :D, så mamma ska ringa nästa vecka sen ska vi boka möte sen ska vi gå på det 1 lr 2 stycken möten har ingen aning. Sen får vi se hur det går :D, mamma sa att hon ska se till så att jag kommer in iallafall göra ALLT hon kan. Hon vet att det har varit väldigt mycket strul och det går på min energi och går det på min energi så berör det mina studier:):(:):(:):(.
Det var allt skriver senare kyssar (k).
/ Cassandra



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0