Min dag i snabbtext. :D

2010-03-27
01:19:12
Tjenare! :) Beccie här nu. ;) Jag LOVAR att jag & Cassie ska bli bättre på att blogga! Ha bara lite tålamod. ;) Hihi, aja idag har jag varit med Cassie fter skolan. Var en stund med Jennie också. Men iaf har fått min mobil idag! :D :D YEY happy happy. :cool: :D :) AJa, efter skolan drog vi te Cassie & sen drog Jennie & efter det drog jag & Cassie hem te mig & åt. Pizza. MUMMAmaräng! ;) Hihi, Anyway, efter det drog vi te skolg & mötte upp Fatima, AIda & Emma. EFter dte drog vi te Matilda & väntade på henne utanför te hon kom. Sen drog vi te gungan & gungade. :cool: & efter det drog vi te vivo & gick in & ut & in & ut & köpte lite grejer & så. :D Köpte asäckliga burnshots som smakade bajs. Men iaf, efter det drog vi hemte Fatima& ite senare kom Martin, Malcolm/Malcom & Conny. Aja, direkt innan dom drog så spelade vi en grej som heter "never have i ever..." Aja, & hade man gjortdet så fick man dricka dom där äckliga brunen. :o Haha, :D, senare runt 12 så drog jag & Cassie hem. Fic lite sälli av henne, hennes mamma & Milton. :D Yey, haha aja sen när jag kom hem pillade jag lite på min mobil. Den laddade ur så då satte jag den på laddning & satte mig här & checkade in fb. :cool: Anyway, bilder från dagen kmr imorrn, ska bara fixa ett minneskort först. ;) :D Yippie. :) Pusspuss, vi ses senare. :D :love:


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0