R U L I G T B R E E E H !

2010-03-19
23:43:29

Tjatja ! :D.
Cassie här ;).
chattar med beccie nu :), det är inget seriöst vi pratar om :P.
Imorgon är det LÖRDAG ! :thumbup: ska vara med mamma på dagen :).
Vi ska åka in till stan :D.
Senare till kvällen kanske jag sover hos Beccie men vi har lite andra planer men det är inte säkert :S.
Jag, Aida, Fatima & Beccie ska dra till Martin :D, jag venne om mer kommer haha, jag tror vi ska försöka få med oss mera :D, haha :).
Idag har det varit C R A S Y , G I R L !.
Jag Aida & beccie typ garvade hela tiden  xD, hahah, okej , ni ser ju på bilderna vad som fick dom att garvar.
Hahah, knaaas.
Mamma kom typ och mötte mig vid tio ?.. jag tror att det var det :P.
Hemma så badade vi Milton och mamma tog bilder som ni ska få se :D.
Det var allt haha, fast egentligen inte :D.



Cute , huh !? ;)
Chao.



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0