*skriker* yeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeees !

2010-03-31
18:51:54



Min & Beccies låt sen 09 :).




VET NI VARFÖR JAG ÄR SÅ GLAD !?!?,
JO FÖR ATT JAG FÅR BYTA KLASS & BECCIE OXÅ !!!!!!!!, YEYYEYYEYYEYEYEYEYEYEEYYYEYEYEYEYEYEYY !.
Fast det blir när vi börjar åttan :/ men det gör inget !:D. Va glad jag är :love:.
Nu ska bara Jennie komma in :).
YESYESYES !.
Bwt, jag hitta en femma i morse xD.haha.
Glömde säga att jag pratade med rektorn i skolan idag :).
Det kanske var det som gjorde så att jag oxå fick byta klass :).
Hihihi, I am so lucky lucky.. I am so lovely lovely ! :).
SEE YAH.
NEXT STOP TILL ÅTTAN BYTA KLASS :D.

 


Skrivet av: ELIN.T♥♥
2010-04-01
18:26:29

Jag då?! och Amanda, vad ska hända med oss?


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0