Today :D

2010-03-27
14:03:32
Idag mår jag: Bra, men fryser. :)
Idag är vädret:
 molnigt med en sol bakom. :D (Y)
Idag är mitt hår:
 i en bulle just nu, men ska ha utsläppt sen :D
Idag har jag på mig: jeans + ngn tröja ;)

Idag vill jag ha: en Jäävligt ruulig dag :cool: :cool:
Idag förvånas jag mest av:
 Att jag faktist vill duscha. :o
Idag längtar jag tills:
 sommarlovet&sommarn
Idag består dagen utav:
 Med dom bästa!;) + hämta grejer hos mamma
Idag är jag beroende av:
 ngt att dricka :cool:
Idag är ett minus:
 Att, det inte är sol ute
Idag är ett plus:
 att det ärlöördag & att jag ska vara med alla :love:
Idag lyssnar jag helst på:
 Musik!  :D
idag har jag en stark känsla av att: jag kmr bli rik ;p *host*

Idag surfar jag mest på:
 Olika bloggar :p
Idag är mina naglar:
 rosa slitet nagellack
Idag ser jag detta på tv: vet inte ngt på åttan. :D
Idag har jag ätit: frulle
Idag irriterar jag mig på:
 Inget alls! :D :) ;) :P ;P :cool:
Idag borde jag: duscha yey :p

Idag önskar jag: att jag fik åka bort från dettakalla sverige med några brudar :D


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0