Cassie: ruulig dag ;)

2010-03-27
01:54:29

Heey hoe !.
Cassandra the best is here :D.
Har precis kommit hem från Fatima ;). Sjukt kul asså ;).
Ska berätta om min dag idag :D.
Spanska man skulle typ skriva en slags "teater, asså typ :P" jag var med Ronja :).
Haha, vi ska typ spela upp på måndag, PIIIIIINSAMT !.
Vi ska sitta vid ett bord och vara på restaurang och vi ska beställa & så, haha. Jag & Ronja kommer att döö xD.
Sen var det matte fast vi hade no (a), vi gjorde mer på vårat växthus vi är SNART klara. Jag tycker vårat är finast hihih :). Ska ta kort när det är klart, jag LOVAR ;).
Sen var det svenska :D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D ^-.-^y.
Vi gick egenom schemat inför nästa vecka vi ska ha ngn slags "språktema" *gäsp*.
Sen var det lunch. Jag & Amanda drog ut med Milton.
Sen hade vi en kvarts idrott för att fyrorna skulle ha ngt ?.. jaja, men vi hadde typ frågesport det var tjejerna mot killarna men jag & några andra gjorde ett eget lag så vi hette "resten" :P:):DxD.
Sen satt vi i storahallen & snackade , haha, skojade lite med några killar haha, *asgarv*.
Sen följde jag med jennie till hennes engelska när jag egentligen hadde slutat men jag är ju så snäll :).
Sen drog Jag, Beccie & Jennie till mig och Beccie hadde fått sin nya mobil !!!, jag är så glad för din skull gumman !.
Den var jätte fin. Ni får höra mer av Beccie sen :D.
Sen gick vi och sa hej då till Jennie hon hadde typ flera orsaker som fick henne att vilja/tvungen att gå hem.
Typ att hon var hungrig ( men kolla Jennie jag kunde inte bjuda dig för vi hadde inte så mkt mat hemma & vi var tre jag var oxå jätte hungrig) sen hadde hon ont i huvudet och jag hadde alvedon men hon ville inte ha det sen så var hon tvungen att ta ut sin nya råtta "Max" han verkar jätte gullig :), jag ska träffa han ngn dag :D.
Sen var vi hemma hos mig segade lite vid datan sen kom mamma hem.
Hon sa att vi skulle gå och köpa lite gott till oss, så vi gjorde det men först gick vi till Beccie hon skulle äta pizza :).
Beccie frågade om jag ville sitta ensam i rummet eller med dom och då ville jag med dom så då fick jag oxå ta pizza :P.
Sen när vi var runda & mätta så gick vi ner och köpte saker.
Sen så gick vi hem till mig och lämnade sen ut & ringde Aida, Emma & Fatima, dom kom och mötte oss vid skolan.
Sen gick vi till Matilda :D.
Vi gick till en park och typ gungade & snackade om grönan :).
Sen drog vi till vivo och var som typ var där som äkta luffarna xD.
Sen gick vi och köpte typ 15 burn xD, små flaskor asså, 5 för tio.
För vi skulle köra en sak hemma hos Fatima så vi gick dit.
Senare kom Martin, Malcom & Conny , först satt dom bara vid datan men sen så körde vi typ en sak :P.
Haha, det var ruuuligt. Fast dom var tvugna att gå , Martins mamma hadde typ märkt att dom hadde dragit ut.
Sen så fortsatte vi sen gick jag & beccie hem tio över tolv. Mamma mötte oss sen så följde jag med beccie en bit :).
Det var allt nu dricker jag läsk, chattar, äter natchos *stav* och typ kollar på tv.
Skriver imorgon god natt sötnosar :* (L).

Det är inte mer än rätt...


Skrivet av: emma
2010-03-29
19:18:24

vad är inte mer än rätt?


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0