C' good morning sweden ;)

2010-03-30
08:06:27

God morgon :D.
Cassie här :).
Ser att beccie aldrig bloggade igår det lille ollonet xD.
Jaja, så kan det gå :p men det är ju tur att ni har lilla duktiga Cassie som upd nästan varje dag :D.
Haha, men vissa dagar är Beccie bättre.

Nu kommer veckan gå aaaaaaaaaaaaaasfort !! :D.
I skolan ska vi ha språktema :P.. det är väll sådär :/, jag pallar inte med massa språk :P.
Idag slutar jag & Beccie halv tre :), imorgon något med två tror jag :S och på torsdag tjugo över ett ;D.
Idag efter skolan ska vi typ dra hem till Beccie tror jag det var hon sa haha xD, hon sa eftersom du aldrig har smakat vanilj thé kan vi gå hem till mig imorgon och dricka det .. men jag vet inte om det är mamma lr pappa vi ska till. Egentligen spelar det ingen roll , höhö xd. Var bara nyfiken xD :thumbup: .

Jag måste bara säga en sak om igår.
Igår så var vi i ett solarium efter att vi hade varit och ätit , haha, men var får ni veta av Beccie :D.
Det var asgott , haha, det är bara jag & beccie som får äta där , hihi. Nej men det var jätte gott :D.
I solariumet tog vi massa bilder, vissa blev lite knaas men det gör inget ;), jag gillar nästan alla :).

Idag har vi sovmorgon :D. Till nio & jag tänkte att jag skulle duscha det var därför jag var uppe så tidigt :P.
Jag gick upp sju :S. Hihi, men sen så pallade jag inte jag gör det ikväll :P lr imorgon :).
Då har vi sovmorgon halv nio :).
Det var allt från moii.
Lööööööööööööööööve CaSsAnDrA !.

(bildbrist :O)



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0