17.02 <3

2010-03-31
18:02:01

Hola! Cassie is here ;).
Ska berätta om iförrigår eftersom att rebecca inte skrev det...
som hon sa att hon skulle -.-'.. Jaja, nog snackat om det :P.
Måndags: Gick hem till mig satt lite vid datan & så.
Sen så ringde beccies låtsas mamma och frågade vad dom skulle och då sa beccie massa goda saker :D så jag frågade om jag fick äta där (a). Det fick jag :).
Vi drog ut med Milton sen hem till Beccie.
Fast då sa dom att vi skulle åka till årsta och äta kebab :D. Jag säger bara beccie det där SKA vi göra om !.
Vi åkte dit men det var fullt så beccies pappa tyckte att vi skulle gå.
Vi ställde oss en lite bit bort från kebab stället och pratade om någon visste vart vi skulle åka istället lr om det fanns ett annat kebab ställe, fast vi såg att massa gick ut så då tyckte då tyckte Beccies pappa att vi skulle ta hem. Vi gick tillbaka då var ett bord ledigt så vi satt oss där. Jag & Beccie delade på en ssssssstor kebab tarlik, njammynjammy !!!.
Vi satt där och åt den wonderbara maten sen när vi var runda & mätta fick jag & beccie en klubba var av någon som jobbade där , haha, det var ingen sån här som man får på pizzerior det var en som man typ köper fär två kroner :P så dom är inte så snåla där :).
Sen gick vi vidare till Ica. Beccie & jag skulle vänta utanför men vi började typ "leka" lite med den hära svängdörren som alla mataffärer har. Asså den öppnas när man kommer. Haha, och så fort den dära dörren stängdes så sprang vi rätt emot den , haha. Fast sen började det att pipa så fort någon gick emot den.
Sen så kom en tjej och skulle in och när hon skulle in började den pipa & jag som var inne i affären fick äckta blicken av henne , haha, så jag började garva och gå in i mataffären och beccie som var på samma sida som henne gick och garvade. Sen efter ett tag kom hon in.
Sen åkte vi hem.
När vi kom hem gick vi till solariumet och tog bilder & hade det bäst.
Senare vid nio tiden skulle jag hem & mamma skulle möta mig fast hon hade gått åt fel håll.
Hon trodde jag var hos Beccies mamma. Medan jag & beccie stod och väntade på min mamma så gick en HUND förbi oss helt lös utan husse lr matte ! jag och beccie började kolla runt men ingen kom. Jag visste vems hund det var och vad den hette och så.
Den var på väg mot tunneln där tunnelbanan är.
Så vi började gå efter. Sen kom en dam och sa att en kille letade efter henne och då frågade vi var.
Sen så sa hon lycka till sen så skildes vi åt.
Jag & Beccie gick ner mot vivo och där stod mamma med Milton.
Milton blev helt tokig hahah xD.
Sen gick vi en bit sen så träffade vi ägaren och lämnade tbx hunden.
Det var en wonderbar dag :D.

Idag så hände det inte så mkt.
Efter skolan gick jag hem och har det mys just nu.
orkar inte skriva mer nu jag har fått kramp i armen xD.
Chao.



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0