You haters can kiss my anus xd

2010-03-31
07:48:36
hejsan! :) Det 'r bygg arbetare här nnu. -.- FUCK! Orkar inte med dom! Inte gå upp & äta frulle kan jag heller. Utan nej! Jag f¨r sitta här i rummet & ruttna. -.- Hate IT!! Fan, just nu vill jag bara gå & hänga ngn! -.- & jag vet precis vem! ;) Moahahhahahaahahaahaahahahahahahahahaahahahahahahahahahahaahahahaha! Aja, Sitter & lyssnar på on you. Aja, jag vill inte säga hela namnet för det finns ju copycats som kommer få mig att hata den. -.- Hihi, så nu får ingen veta! :D :D
Yey, igår var jag med Cassie. Vi drog te henne, efter det drog vi ut & efter det drog vi hem te mig & gjorde dendär sagan & kollade på playtv. :)
Hihi, nu lyssnar jag på en ännu bättre låt som heter sh. :p
igår ahde vi språktema. har det idag också & imorrn. ;) Aja, i lördags så var vi med massa, drog te gubbis där det var asmånga polisbilar & lalala. Vad gjorde vi mer? Hmm, kmr in te ihåg. Drog iaf hem vid 11. & om jag inte har berättat dte här så i fredags var jag med fatima, Aida, Fatima, Matilda; Emma, Cassie, martin, malcolm & Conny. :) Anyway, nu lyssnar jag på den bästa som heter Hmm, vad ska jag kalla denna? Han, sjöng iaf precis you haters can kiss my anus! ;) Hahahaha, :D Jaja, vi hörs. Puss !


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0