(A)(AA)(AAA)

2010-05-01
11:28:15
Godmorgon! Julia kom in te mig runt 9 imorse & ville ligga brevid mig & sen vägrade hon sluta snacka så jag vaknade runt nio & satte mig vid datorn & så. :) Sen gick jag upp & åt frukost. Efter det kollade jag på O.C. :D Jag ska lagga ner alla avsnitt så ska jag geeka dom. Haha, vet inte vad jag höll på med inatt för när jag vaknade på var min lampa brevid sängen tänd & min mobil låg brevid mig i sängen & så hade jag ställt alarm kl 8-8.30 att ngn fullde år den första maj(?) Man ba eeh? Haha, Just nu ligger/sitter jag i sängen & lyssnar på musik medans jag bloggar. :) Justde!, idag ska jag göra mig secret! Ska bara vänta på att mamma kommer hem sen drar vi. ;) Hihi, Ska läsa några bloggar nu. :) & jag läser inte alls så många bloggar längre faktist! Jag läser bara dessie, en isabelle, en isabell, sanna + Lina typ + natalie. :) Ha-ha, Puss


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0