Med Emma

2010-05-22
18:53:04
Hej! Ledsen för att jag inte har bloggar ngt föräns nu. men jag har inte varit hemma på hela dagen föräns nu. Har varit hed Emma. :) Jag åkte till farsta strand runt 2-3 & mötte upp Emma. Vi gick in på konsum & köpte glass. & sedan gick vi till sjön. Där satt vi ett tag på ngn stenbrygga & tog lite kort. Sen fortsatte vi att gå lite & tog lite mer bilder. :) Efter det gick vi & köpte lite läsk pga att det var ju så varmt & härligt så man blev törstig. ;p Öhm, sen gick vi te några gungör & gungade & pratade & planerade lite. ^^ Hihi, mer än så kan jag inte säga nu. ;) Moahahaha. Iaf efter det kom en massa småungar. Så vi drog vidare te Magelungsskolan. Där satt vi på en cykelgrej, men sedan vart det kallt så vi förflyttade oss te solen ist. & där satt vi & pratade & inspekterade myror i typ 1 h & planerade lite mer. :) haha, men jag kommer strax med bilder. :) Puss!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0