Chariot

2010-05-14
00:34:51

Hej! :) Har kollat på lite bella&Tyra avsnitt & jag har planerat att snart sova. Fast först ska jag städa på min säng lite eftersom det ligger en massa saker där nu. Har även kopplat i mina högtalare i min dator nu eftersom mitt ljud är fucked up på min dator så det är suupertyst. Så då är det riktigt skönt att ha högtalare i + att ljudet blir bättre. Alltså, mer bas os v. :) Öhm, kvällen + natten hos Emma var suuperkul, verkligen! :) *ler* haha, nej men jag började le när jag tänkte på allt. Sitter & lyssnar på lite härlig musik medans jag bloggar och har på mig en über skön kofta som jag inte har andvänt sen i sommras faktist. Men ska nog andvända den mer nu tills det börjar bli varmt. Vet inte varför jag inte har gjort det. den har bara hängt där. Nej men vi får höras imorrn faktist. Säger godnatt med dethär inlägget. ;)


låten jag lyssnar på just nu



Har ingen bra bild på koftan, men här är den iaf, dock har jag pyjamas på mig nu:), elr shorts + t-shirt & ofc koftan



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0