det kan man också ha i frysen ^^

2010-05-19
19:34:05
hej! Hemma hos mamma tog jag en dusch. Riktigt skönt var det iaf! :') Det blev ingen kurs idag. Hmm, varför vet jag inte menmen. Har iaf precis laddat ner mozilla för explorer f*ckade upp sig HEELA tiden så nu har jag bytt & it's mutch mutch better! :D Ska snart sätta mig & plugga lite till no provet som är imorrn. & justde glömde berätta! Idag hade jag INGEN lektion. För jag & Cassie gjorde rent skolans akvarium på fyra lektioner & sen skulle vi äta så då blev det inga lektioner i&med att vi slutade tidigare idag. Men efter lunchen så gick vi igenom alla svart med ove. (en lärare)

(IGNORERA!!)



japp det här är vad vi har i våran frys i skolan! ;p gulligt va? En DÖD sköldpadda, fiskar, fåglar & ngt års gammal glass!? NICE HUH!? ;) ;) Btw, fråga inte varför jag har hörselkåpor på mig & Cassie har på sig skyddsglasögon(?) Haha, Cassie idé hahahahah! :D


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0