Endast 20 kr kvar :/

2010-05-31
21:08:02

Hej bloggen.
Jag kom hem vid halv sex från farsta :).
Var där med Emma & Beccie. Jag lämnade tillbaka ett par leggings ='(.
Verkligen synd jag älskade dom! men I had to let them go.. nej men dom var för korta det var xs..
och knappar på sidan :P. Den är tjejen på bikbok asså jag ville bara mörda henne ! hon gick igenom dom dära fucking byxorna i tio minuter och ba: kolla värme fläckarna så här blir det när man har haft dom länge. Kolla på rumpan det är skrynkligt vi kan ju inte sälja dom här. Och lappen satt ju på för jag var tveksam hela tiden om jag skulle ta dom eller inte. Hon tror att jag är som alla andra. Eller alla och alla men vissa som köper, använder, lämnar tillbaka & sen köper nytt. Sen så kunde hon inte ens bjussa på en krona så jag fick tillbaka 99 kr -.-.
Jag köpte bara ett svart linne från H&m jag behöver det eftersom att jag inte har ngt :). Fast nu har jag vitt & svart det är dom viktigaste färgerna (a). Nu ska jag köpa massa färg-glada !
När jag kom hem var jag helt slut skulle träffa beccie men jag orkade inte så vi ska göra ngt någon annan dag :).
Imorgon för den delen! vi ska ju åka och bada jag, beccie, Emma & Elin. Även fast jag har mens -.-..
poor me :'(.
Fast dom sa att dom har gjort det så varför kan inte jag ;)?
Aja ska chatta nu med allt fint folk på msn.
seeyah !



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0