Gårdagen.

2010-05-25
07:27:08

Hej bloggen.
Förlåt att jag inte skrev igår :/, men jag var helt slut :/.
Efter att jag hade S K Ä M T U T M I G på idrottsdagen hade jag typ svårigheter att glömma det :P.
Kolla jag var tvungen att springa -.- vi var så få och lärarna tvingade mig -.-. Gissa vilka jag möter?
Aida & Malcom, yey -.-. Dom är sjukt snabba båda två. Jag visste att det inte skulle gå jag bara stod där och darra. Jag gjorde iallafall mitt bästa och vi kom sist -.-. Anyway sen fick jag höra av Sirwan att jag var keff och jag vet det. Jag är inte snabb -.-.

Sen åkta jag, Beccie och Jennie hem, sen så möttes vi upp och åkte och hämtade pengar till Beccie hos hennes låtsas mamma. Sen åkte vi till farsta.
Fast då ville Jennie hem för att hon hade ont i huvudet.
Sen var jag och Beccie där till sex / halv sju.
Sen när jag kom hem så tog jag mig en stor fet sallad me thé och la mig vid tv:n.
Gick och la mig tio :).
Nu har jag precis duschat och nu ska jag göra mig i ordning.
Puss !

Btw, gårdagens köp.
två par legging
En blus
Ett par örhängen
och två stycken rosetter :D.

Jo juste jag sover hos Beccie idag :*.



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0