Har vi en nedräknare :o, stavas gotland så :S (a).

2010-05-11
08:59:35


Godmorgon.
Sitter och lyssnar på musik.
Ska strax ut med Milton. Btw, jag är hemma igen :/.
Seriöst -.-.. Jag vill inte vara hemma, jag had ju för f a n slöjd idag ='( ooh.. *snyft*
JAJA, MAN SKA INTE GRÅTA ÖVER SPILLD MJÖLK, SÅ DET SÅH !
omg, vart fick jag det ifrån -.-. Ser ni jag blir T to the O to the K to the I to the G.
Egentligen, vem är det jag sitter och bloggar för? Alla är ju i skolan och så sitter
lilla jag & pillen är under täcket -.-'.
Oj, hahhahhahahahaaha !
Pillen = Milton, haha,  mamma brukar
kalla honom Mille och då brukar jag säga Pille,
så om ni inte tror mig så kan ni ju tolka det som ni vill , tihihi >.<.
Vad händer nu?, jag vet inte..
jag designade en kompis blogg igår (HÄR), fast jag blev inte klar jag venne.
Blev inte helt nöjd men jag kunde inte logga in sen :S.
Har inget mer att säga..
Hejdå :'(.




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0