Härlig dag :D

2010-05-16
00:35:29

Hejhej.
Sitter här och gör typ ingenting. Jag ska väll strax sova antar jag :/.
Är väldigt trött :P.
Skaberätta lite om våran dag.
När vi möttes så gick vi och hämtade Bettan.
Sen gick vi slingan en stig som är ganska lång.
När vi var klara hyperventilerade hundarna, haha, så gulliga.
När vi kom hem till Beccie så drack dom mycket :o, sen så sprutade vi ner dom med vatten.
Haha, Milton fick en ganska hård stråle på sig, oppsie (a).
Aja, sen drog vi och lämnade Milton sen hem till Beccies pappa och där gjorde jag, Beccie och hennes pappa mat till oss :D. Vi exprementerade typ :p. Haha, det blev asgott juh !. Vi hade kockosmjölk, bacon, tacokrydda, makaroner och körv :D, Bacon & korv är livet xD.
Sen så drog vi ut en stund sen till beccies mamma. Vi åt chips och drack läsk, mummsigt :D.
Sen komma mamma och mötte oss. Vi följde Beccie en bit sen drog hon hem.
Nu sitter jag här och tänker & dricker läsk ;p.

Imorgon äre kurs elva på morgon :/ :S :(.
Sen ska jag och beccie försöka hinna till Farsta för vi ska se när Emma klipper sig :D.
Sen vet jag inte vad vi ska hitta på men det lär vi nog märka då.
Sista inlägget för idag så puss, kram & godnatt ;):)!

En bild på min nya tröja som jag tog igår men glömde lägga in.



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0