heeeeeemma !

2010-05-23
20:45:12

Hej bloggen har varit hemma ett bra tag nu :).
Har varit en urskön helg hos min mormor och morfar!
Fast nu är det dags att komma tillbaka till verkligheten igen :).

Måsta bara ta upp det här.

lika som bär..

det är jag och Cassandra. Fyfan vad vi är lika, på sättet och allt har vi kommit på nu! Vi slår ihop våra huvuden och tillsammans blir vi en söt, brunetthårig, brunögd och en mycket smartare brud. Och vips! nu har vi skapat en till person vid liv bland alla på denna jord? Varje dag föds en ny människa till liv. HAHA vi födde en ny precis nyss! MIIIIN BÄSTEVÄN & TVILLINGSYSTER CASSIE, hahah i love you darling =)

http://emmiitaah.blogg.se/2009/october/lika-som-bar.html#comment

Hade kollat in Emmas blogg och kollat igenom våra minnen och hittade det här.
Jag blev tårögd och ångrade verkligen alla våra bråk. Skönt att vi är vänner igen.
Saknaden har varit så stor men man har försökt att dölja den för sig själv genom att låtsas om att den inte fanns.
Jag känner så där som Emma skrev fortfarande.
Hon är en av mina två bästavänner och min tvillingsyster.
Vi är väldigt lika.
Jag vet inte om Emma känner exakt så längre eftersom allt som har hänt.
Fast för mig är det så fortfarande. Jag har gått vidare och låtsas som om bråket aldrig hänt.
För Emma hon betyder allt och mycket mer..
Jagälskardigvännen.


Skrivet av: emma
2010-05-28
15:21:30

naaaw du är så söt cassie! :) Och det är verkligen jätteskönt att vi är vänner igen. Ska inte låta något förstöra för oss ingen, det var ett stort misstag. Men bra att vi har gått vidare och kunnat bli sams igen! Du och beccie har och är en utav mina bästavänner idag, imorgon och föralltid. Jag älskar er! :)<3333333333


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0