hemma ändå

2010-05-03
12:49:03
Stannade hemma idag i&med att jag försov mig en timme & sen så hade jag ont i magen när jag vaknade men det gick över när jag åt lite nudlar men nu har den kommit tebax igen. Som tur är har jag inte ont i (?) har kommit på nu hur ni kan fatta det bättre vart jag har haft ont. Det var vid höften i magen. :p Haha, det var inte blindtarmen iaf. Skönt det så jag slapp opereras inatt. Kom precis in från en promenad med Bettan. Vädret är helt OK idag! Okeej, nu vet jag inte vad jag ska skriva. Ska iaf vara hår modell imorrn någonstans på drottninggatan. Så jag kommer missa slöjden.. Usch, det vill jag inte. Slöjden gör tisdagen rolig. Ju. Aja, får se fram emot torsdagen ist då vi har elevensval i slöjd. :) Puss

today I'm wearing this

Passade även på att alänga in en härlig bild på mig & Cassie :D ♥

Skrivet av: Anonym
2010-05-03
20:07:32

hej har du en percing rebeca


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0