Lady gaga feat Beyonce - Telephone <3

2010-05-29
00:55:12

Hellou bloggen.
Är hemma nu eller ja jag kom hem typ elva :p.
Jag och Beccie drog ut och mötte Fatima & Aida på F IP.
Dom hade kollat på när några killar hade spelat ;).
När vi kom dit var dom typ klar :'/, höhö, jappjapp så kan det gå :*.
Sen gick vi runt med dom lite, sen drog vi till ett ställe och köpte läsk mumsigt..
Sen gick vi runt och snacka hur kul som helst, du vet när man inte har varit med Fatima på ett tag
så missar man ju ganska mycket x). Sen träffade vi en kille och jag ba: Aida kan jag hoppa upp på din rygg.
Aida ba: aa
*hoppar upp*
*går förbi den här killen*
och jag säger: halloj jag är mycket längre än dig
Den killen började typ skratta jättemycket och sen säga till Aida ngt om mig men ingen av oss hörde.
Aida typ vek sig och garva och gick ut på gatan? X), Aida Aida Aida...
Nej men det var faktiskt ganska kul :D.
Sen träffar vi massa roligt folk på skolgården och om jag garvade!, haha.
Nån sa typ att dom trode jag hette Jacob man ba eh? Jag är tjej daah xD.
Och någon annan gissade på att jag hette Alibaba eller ngt sånt -.-. Jag måste verkligen se ut som en kille.
Det var sjukt kul & lite läskigt med vissa (a). Sen snackade vi med några 95:or vi inte kände.
Det var allt :).
Skriver inget mer idag godnatt!.



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0