loves vs hates

2010-05-15
14:17:08



Sol. Asså om ni inte har kollat ut genom fönstret idag så tycker jag att ni ska ta & göra det. Nu på stubben! :D Solen bara steker & när jag vaknade var det nästan 30 grader i solan. So people gå out and steek! & då undrar ni säkert, men vad gör jag här inne då? Jo jag väntar på att Cassie ska duscha klart. ^^

Sommarlov+sjuan. Kan ni haja att det snart är inne eller!? I can't belive it iaf. :O Snart är sjuan slut, det kommer sommar & jag börjar åttan efter(!?) Det har hänt så hiimla mkt saker i sjuan så det finns inte asså jag kan bara säga. Har nog aldrig mått så dåligt, har aldrig gjort sånna saker som jag gjort & har nog aldrig varit så lycklig i mitt liv som jag har varit i sjuan asså. Det kommer vara ett år jag minns länge! :')



Dugg/moln. Asså ska det vara ngt väder ska det vara på riktigt! Antingen ska det vara spöregn med åska + blixt så man kan ligga hemma & äta godis & kolla på en bra film. :') Eller så ska det vara sol så man kan ligga & steka elr bara vara ute os v. Eller så ska det vara vinter & snöstorm. Inte ngt jevla mittemellan som typ dugg. Asså det är såå irriterande att det ska dugga!  Så nej jag gillar inte mittemellan väder.

Folk som bara går på grupptryck. Asså, människa skaffa dig en egen vilja & ett eget liv! Gör inte bara som alla andra gör för du inte vågar göra ngt annat. Våga säga ifrån. Det gör mig bara irriterad med folk som bara gör som alla andra. Och inte vågar visa sin egen vilja..



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0