och här ska det vara rubrik sägs det!? :o

2010-05-06
17:20:02
Hej! :) Kom hem från skolan för ett tag sedan. skolan började med engelska då vi såg wall.e, den var bra. :) Efter det hade vi no då planterade vi om våra växter som vi har planterat. Det fortsatte med matte då Jag, Cassie, Jennie & Amanda dunkade musik medans vi jobbade! :) Yeah! efter det vare lunch & bild. På bilden hände inget speciellt. sedan vare so då jag jobbade som en tok! :o En sak ska vara klar te nästa vecka så jag ska hårdjobba på so'n ett tag framöver. :) Öhm, jag, Jennie & Cassie var så bra på so'n så vi fick sluta tio min tidigare. :') Hihi, yeah were goooooooooooood! :D justde, efter matten vare ju musik då vi hade musikprov! :o Ni får inte veta vad jag fick. D: Öhm, iaf dagen slutade med ev (slöjd) Så! Det var längesen jag verkligen redovisade vad jag har gjort i skolan på dagen huh!? ;) Men nu fick ni veta eftersom det var en som minnesvärd dag! :p Haha, ska snart äta & sen ska jag faktist dra på kurs. :) Fick reda på att det är kurs idag igår också så det är ju suuperkyyl! :') Hihi, vi får höras senare sötisar! Btw, funderar på att ta med mig kameran på kursen för det skulle ju vara kul med lite söta bilder på vovvarna. :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0