pungråtter är vad ni är !

2010-05-17
18:42:08

Hej.
Här sitter jag med mitt menshumör -.- .
Så arg på allt.

* Jag skulle åkt med mamma till hennes kompis.
♥ det ville jag verkligen
- men mamma hade åkt dit utan mig för att det blev för sent
-.- tack

* Jag vill sola det är så fint väder
♥ Behöver och vill VERKLIGEN det.
- men vi har inte plockat fram sakerna till balkongen.
-.- jag vet inte vart dom är, yey -.-

* Vill dra ut med kompisar
♥ har sån lust att vara social med mina vänner
- men jag har inte tid har prov på torsdag.
-.- måste plugga

* Ska handla avslutningskläder nästa måndag med Jennie och Beccie
♥ längtar
- men jag vill göra det idag
-.- har inte fått min månadspeng än

* Har ingen lust med att blogga
♥ men gör det för er.
- men jag är för snäll mot vissa
-.- men jag hatar er som inte läser allt det här.


Hejdå era pungråttor.
Skriver när jag har fått lust.

Lovely me lägger ut en av mina älsklingslåter, ni får inte veta vad den heter så det så.
Ta med er det till graven!.. PuNgRåTtEr!



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0