Såja, nu är jag hemma igen ;).

2010-05-14
14:09:53

Hejsan igen :P.
Det blev bara en tio minutare.
Fast vi hann väldigt långt på det :o.
Anyways, jag vet inte vad jag ska göra idag :).
Kanske är hemma eller så, min mage är lite knas :/.

Nu sitter jag och lussnar på musik. Jag hittar min musik på en blogg.
Hon har samma musiksmak som jag :D, så det är bara att ladda ner den :D.
Jappjapp. Ska väll ta och göra lite mer thé. Min hals är inte helt återstäld )': *snorkel*.
Jag ska typ till Mormor & Morfar nästa helg :). Ska ansöka om en ledighetsansökan så åker
jag på fredag och kommer hem på söndag.
Ska leka lite med Milton nu :p. Han har tråkigt , höhö..
Eller ja det kommer nog inte bli så mycket lek, han kommer springa till sina korgar 24/7.
hörs sen puss :)



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0