Stackars mig!

2010-05-03
02:44:19
Hej alla nattugglor där ute! Hm, nu undrar ni säkert, Vad gör jag uppe nu? Då säger jag bara ändtarmsbesvär! HahahahaHAHA! (ni får ursäkta min dåliga natthumor) Nej tyvär för er som blev glada där men så är inte fallet. Jag har ASONT i 'höften' (?) Asså, jag vet inte vad men jag har legat & funderat på blindtarmen men det borde nog göra mer ont i såfall, eller? Jo, det tror jag nog. Datorn var ändå på så jag tänkte why not? Jag kan sitta lite vid den eftersom jag inte kan somna.. Öhm, jag vaknade 20 över ett av att jag hade ont i ? & sen dess har jag gosat lite med trötta Bettan, spelat på mobilen & försökt sova. Shit, vad jag har ont asså! Jag döör.. Om jag ska fortsätta ha såhär ont går jag inte te skolan imorrn.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0