Tänker

2010-05-08
13:06:19

Nu har jag fyllt på min mobil & sitter & funderar på om jag ska släppa ut mitt hår & platta det eller om jag ska ha det uppsatt? Som ni vet så ska jag & Cassie träffa Emma idag. :') Öhm, vet inte hur längesen det var jag var med henne. :o Men tycker faktist att det kommer kännas skönt att träffas igen. tror det kommer bli helt ok mellan oss igen i&med att jag & Cassie kommer ju byta klass nu till åttan så vi kommer bara träffas på rasterna i skolan & sen på fritiden isf. jag ser framemot att se hur dethär kommer bli faktist. :) men dethär var nog något vi behövde faktist att ta en låång paus från varandra. Ska iaf snart dra. Vi ska mötas kl 2 elr ngt. :p Hihi, Hörs senare! ♥



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0