Tips för regnigt väder!

2010-05-08
13:44:04

jag koller ut gemon fönstret 6 ser att det regnar ute! -.- Shit det är ju fon f*n maj!? Det ska vara blommor, sol & varmt ute. Vad är dethär för väder!? J*vla askmoln.. Aja, jag bestämde mig för att platta håret. :) Innan jag såg att det regnade ute för då var jag redan klar! -.- haha, shietans. men då har jag ett tips! :) Om du vill att ditt hår ska vara platt när dte regnar ute så spreja hårspray i handflatan så att det kanske blir ½-1 ch djupt. Så "smetar" du in det i båda handflatorna så drar du ut det från ungefär öronen ner till topparna på varje sida. :) bra va? ;) Hihi, nu ska jag snart dra så vi ses när jag kommer hem! :) Puss

Hahahahahahaha, står ju som en M-u-p-p! :D Men måste kunna garva åt sig själv ibland också. :)
Facelook+outfit.



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0