upplev mer!

2010-05-09
00:13:40

Blame yourselves if you get hurt by her. You know what I said and know what I've been through. Don't want you to be there to. She's gonna stab your back whenever she feels like it.

Shit vilket skit-väder det har varit idag! & i sånnahär väder så gå inte ut med plattat hår(!) Det spelar ingen roll hur mkt hårspray du har i håret, kommer ändå inte funka, haha. Släng bara upp det i en bulle & gå ut. :) Haha, det fick iaf jag göra. Alla tre var typ som en vattenpöl idag asså. Fiifaaen vad det regnade! :o & har hört att det ska det göra veckan ut också. & vet ni!? nästa vecka är det bara måndag-onsdag i skolan! :D Det betyder en gympa(YEY), tre lektioner franska(YEY) & tre dagar skola(YEY). Hihi, love it! ;) anyways, ska slänga in en ansiktsmask i fejjan & käka lite godis (om jag har kvar(?) & sedan kolla på 13 snart 30 som jag bara Ääälskaar :D & sedan sova. Vi får se om det blir ett till inlägg från min sida mer idag. :) Puss


En låt som vägrar släppa min hornhinna :D Hahahahahahhahaah.



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0